Cercar en aquest blog

dijous, 17 d’octubre del 2019

CONCURS FOTOGRAFIA PHOTO FEST

Aprofitant que a Lloret de Mar han organitzat el festival Mont Photo Fest hem visitat la biblioteca on s'exposaven les obres de fotògrafs professionals sobre la natura i l'entorn.

Nosaltres hem fet un concurs entre els membres de la classe i després de presentar les nostres creacions hem votat les millors fotos. Aquestes havien de mostrar-se en xarxes socials i ser sobre la natura i Lloret.





PROJECTE INTEGRAT IES ROCAGROSSA

Aquest any a Lloret volem treballar en un projecte de promoció de la ciutat, el comerç i la salut. Per això volem promocionar Lloret turisme esportiu creant un producte servei, una gimcana familiar mitjançant un joc de pistes que serveixi per conèixer la ciutat i comprar en ella.

Hem demanat la col·laboració als alumnes del grau superior d'esports de IES Rocagrossa i hem als que hem explicat les nostres idees de projecte. Els ha semblat molt interessant i 4 d'aquests alumnes vindran a ajudar-nos amb el nostre projecte.

Hem començat a treballar per projectes i en grups de treball cooperatius. Ha sigut diferent i sorprenent.





ACTIVITAT POSA-VASOS

Dintre de les activitats de Preparació de comandes hem dissenyat uns posa-vos pels companys d'hoteleria. Ells ens van preparar un vídeo on ens demanaven la col·laboració per proveir-los de material i nosaltres hem intentat ser el més creatius possible.

Un cop vàrem tenir el material preparat vàrem anar a presentar el resultat i vendre el nostre producte als nostres companys van ser qui varen valorar les nostres creacions.












MERCAT MUNICIPAL

Dilluns 30 de setembre varem anar a visitar a en Julián García, president de l'associació de comerciants del mercat municipal de Lloret de Mar. Vàrem entrevistar-lo per saber què representa tenir un comerç i ser emprenedor.

Ens va atendre molt amablement i ens va explicar tot de estratègies i conceptes per atendre als clients.
Actualment el mercat te dificultats per competir amb les grans superfícies, per aquesta raó ens vam comprometre a ajudar-los mitjançant una campanya que anomenarem apadrina un comerç.



VISITA OFICINA DE TURISME

El 19 de setembre vam fer una activitat/dinàmica, Vam anar a la oficina de turisme per informar-nos dels punts d'interès de la ciutat quan venen turistes. A partir del plànol de la població, vam fer un joc de localització i orientació en l´espai on havíem d'identificar punts i fer-nos fotografies als principals punts turístics.



BENVINGUDA CURS 2019-2020

El dia 16 de Setembre vam començar el nou curs del PTT, vam conèixer nous companys i professors, va ser molt interessant conèixer un altre manera d´aprendre. Preparats per començar, SOM-HI!!!

Vam començar el nou curs amb una dinàmica de grup al exterior per relacionar-nos i treballar cooperativament.



i

dissabte, 22 de juny del 2019

ACTE DE GRADUACIÓ

El dia 12 de juny hem anat al teatre municipal de Girona a fer l'acte de graduació del curs 2018-2019 de tots els PTT del Gironés. Ha sigut un dia molt especial on hem pres consciència del que representava l'esforç del curs. Hem compartit un dia amb companys d'altres centres i hem après de les experiències d'altres. El que més ens ha agradat a sigut el RAP-TRAP d'un ex-alumne. Per finalitzar hem fet un aperitiu de comiat gràcies a l'esforç de companys d'hoteleria. Ha sigut un dia molt complet, per estar orgullosos de la feina feta.